Lifestyle

Blagdani i obiteljski objedi – 5 savjeta za zdravije navike

Obiteljski objedi tijekom blagdana savršeno su vrijeme ne samo za dijeljenje ukusnih, zdravih obroka već i za jačanje dobrih navika oralnog zdravlja. Ako niste sigurni

Oralna higijena

Novogodišnja odluka za zdrave zube

Početak godine označava neku vrstu prekretnice. Čini se kako jednostavno možemo ispraviti sve u čemu smo griješili ili što nismo radili, a trebali smo. Ove

Oralna higijena

Koji znakovi upućuju da je vrijeme za posjet stomatologu?

Bol je jedan od najčešćih razloga zbog kojih pacijenti traže stomatološku pomoć. Osjećaj boli na podražaje poput hladnog, toplog i slatkog upućuje na pojavu karijesa

Interdentalna četkica Stomatologija.hr
Oralna higijena

Imaju li zubni konac i interdentalna četkica istu svrhu?

Za mnoge od nas čišćenje zubnim koncem je standardni dio svakodnevne rutine i većina stomatologa ga preporučuje. Kada je u pitanju briga o našim zubima,

Zubni kamenac Stomatologija.hr
Bolesti usne šupljine

Kako kamenac utječe na zube i desni?

Što je zubni kamenac? Kako zahvaća zube? Čak i ako kod kuće dobro njegujete svoje zube i dalje imate bakterije u ustima. Miješaju se s

zubi u trudnoci
Lifestyle Oralna higijena

Zubi u trudnoći – kako se brinuti o zubima prije, tijekom i nakon trudnoće?

Iako možda u početku o tome ne razmišljate, vrlo je važno paziti na zdravlje svojih zubi i desni u trudnoći. Trudnoća uzrokuje hormonalne promjene koje

besplatan prvi pregled
Lifestyle Oralna higijena

Kako izgleda i koliko traje besplatan prvi pregled u stomatološkoj klinici Dentum?

Stomatološka klinika Dentum osnovana je 2012. godine, nalazi se u Zagrebu, a na raspolaganju vam je 10 iskusnih i stručnih doktora dentalne medicine. Dentum nudi

Dijabetes i zubni implantati
Bolesti usne šupljine Implantologija

Dijabetes i zubni implantati – Mogu li se implantati ugraditi dijabetičarima?

Dijabetes i zubni implantati možda na prvu ne zvuče kao da idu jedno s drugim. Dijabetes je stanje kada vaše tijelo nije u mogućnosti pravilno

Osjetljivi zubi
Bolesti usne šupljine Oralna higijena

Osjetljivi zubi – zašto vas zubi bole na toplo/hladno?

Događa li vam se često da prilikom ispijanja vruće kave ili dok jedete sladoled osjećate naglu bol u zubima? Trošenje zuba i zubne cakline može

Koliko često trebate mijenjati četkicu za zube
Oralna higijena

Koliko često trebate mijenjati četkicu za zube i zašto je to važno?

Zapitajte se: kada ste posljednji put zamijenili svoju četkicu za zube? Ne koristimo hranu kojoj je istekao rok trajanja, obnavljamo zalihe vitamina i često zamjenjujemo