Zasto zubno meso boli
Oralna higijena

Zašto zubno meso boli dok četkate zube?

Zube je potrebno prati barem 2 puta dnevno no na žalost to za neke ljude može biti izrazito bolno iskustvo. Ako za vrijeme pranja zubi

zubi u trudnoci
Lifestyle Oralna higijena

Zubi u trudnoći – kako se brinuti o zubima prije, tijekom i nakon trudnoće?

Iako možda u početku o tome ne razmišljate, vrlo je važno paziti na zdravlje svojih zubi i desni u trudnoći. Trudnoća uzrokuje hormonalne promjene koje

griženje noktiju
Bolesti usne šupljine Lifestyle

Grizete nokte? Evo kako to utječe na vaše zube!

Griženje noktiju je navika, također poznata kao i onihofagija, koje se teško rješavaju i odrasli i djeca. Procjenjuje se da čak oko 25-30% stanovništva grize

paropriprema
Bolesti usne šupljine

Paropriprema ili parodontološka terapija zahvat je kojim se liječi parodontitis ili uznapredovali gingivitis. Za uspješnost stomatološke terapije, važna je suradnja pacijenta. Temeljita higijena ključna je

Jutarnji zadah
Bolesti usne šupljine Oralna higijena

Jutarnji zadah: Zašto se budimo s jutarnjim zadahom?

Buđenje s jutarnjim zadahom nije najbolji početak dana. Ali to je uobičajeno i većina ljudi to doživi u nekom trenutku. Srećom, može se liječiti kao

Bolesti usne šupljine Oralna higijena

Gingivitis predstavlja upalu desni, odnosno gingive. To se obično događa jer se na zubima nakuplja sloj plaka ili bakterija. Gingivitis je blagi oblik parodontalne bolesti,

kada posjetiti stomatologa