Odvajate vrijeme za pravilno pranje zubi jer želite lijep osmijeh. No koliko često razmišljate o načinima poboljšanja zdravlja desni? Većina ljudi ne shvaća da njihove desni igraju vitalnu ulogu u ljepoti njihovog osmijeha.

Ako se ne brinete za desni, nekoliko stanja može prouzrokovati probleme koji će utjecati na izgled i funkciju cijele usne šupljine.

Saznajte zašto je zdravlje desni toliko važno i kako učiniti desni zdravijima u 5 minuta ili manje.

Zašto je važno zubno meso?

Vjerojatno ste čuli za bolest desni. Ova neugodna infekcija može zahvatiti vaše zube i sva okolna tkiva u ustima. Budući da bolest ne uzrokuje bol, mnogi ljudi ne znaju da je imaju. Zašto je to važno? Bolest zubnog mesa je vodeći uzrok gubitka zubi u odraslih.

Bolest zubnog mesa se pojavljuje kada se plak ne ukloni održavanje pravilne oralne higijene. Nećete osjećati nikakvu bol pa je važno da prepoznate znakove upozorenja i po potrebi potražite pomoć stomatologa.

Simptomi:

1. Krvarenje desni

2. Crvene ili natečene desni

3. Loš zadah

4. Klimavi zubi

5. Zubno meso se povlači

Kada bolest uznapreduje, naziva se parodontitisom. Ovo stanje može rezultirati razvojem parodontalnih džepova, natečenim tkivom zubnog mesa, gubitkom kosti što bi moglo dovesti do gubitka zuba.

Poboljšajte zdravlje zubnog mesa

Možete spriječiti bolest zubnog mesa jednostavnim koracima koji traju samo nekoliko minuta.

Slijedite ove korake za četkanje zubi i desni:

Pravilni kut – Obavezno držite četkicu za zube pod kutom od 45 stupnjeva prema zubnom mesu.

Kratki potezi – pomičite četkicu naprijed i natrag kratkim nježnim potezima četkanjem i prednje i stražnje strane zuba i desni.

Četkajte jezik – održavajte usta svježim tako što ćete četkati jezik.

Poboljšajte zdravlje desni i spriječite propadanje zubi redovitim posjetima stomatologu.

Zubna četkica